Merhaba kizlar sabah doktor kontrolunde acilmam cikti 1 cm ve beni yatisa aldilar serum verdiler 4 saate acilmam olmayinca bni sezaryana almak istediler bnde kabul eedim esimle ilk hamilelik sonucta ve hemsireler nasil bana kiziyo cok biliyosunuz zaten siz diye beni saga yatirip nst bagladilar ve ben diger odadaki hamilelerin bagrislarini duyumca ustunede ebeler kes sesini kes diye bagiriyolardi ben stres yaptim ve bebegin kalbi durdu cagrdim hemsirede bana normal poziysyonundan dedi.makina otmeye basladi ve digeri geldo bana kizdi bak cok biliyonuz bebegin kalbi duduyo dedi.esimi cagrdi ve esim siz bize problem yok bekleyelim dediniz niye boylesiniz dedi bizi sucluyolar ustunede Devlet hastanesindeki kadin dogum bolumu resmen rezillik o kadr kisi onlara kndini emanet ediyo ve alaka sifir.sezaryana girdim ve titredim korkudan cok sukur bebegimi aldim kucagima resmen hayattan sogudum