ArzuDerinD merhaba canım , bende Ssvd adayıyım il doğumun çatı darlığı sebebi ile sezeryan olmuştu ve ben karnım burnumda başka doktora gitmeye cesaret edemedim doktor ne derse tamam dedim o zaman ve çok normal doğum istiyordum kendimi eğitmiştim bu konuda bir çok kitap okumuştum vs…. Şimdi doktorumu buldum destekleyen ve bir de ebe buldum kendime Allah izin verirse bende deneyeceğim. Olmazsa en azından denedim diyeceğim tavsiye ederim eğer olabiliyorsa neden olmasın ilki sezeryan diye ikinci de sezeryan olmak zorunda değil . Ayrıca Zeynep kamil de Ssvd polikliniği mevcut araştırmanızı öneririm sevgiler 🌸