Merhaba kızlar, 4 lü tarama testinde bel açıklığı değeri 1.93 çıktı dedi doktor. Çok yüksek değil ama kontrol etmemiz gerekiyor dedi. Yarın gideceğim doktora ama çok endişeliyim. Bu durumla karşılaşanlar var mı acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim.