Dilek3535 amin inşaallah, yarın doğum için mi yatıracak yoksa sancıları durdurmak için mi bilmiyorım gidince anlaşılacak inşaallah. Rabbim hepimizin evladını bağışlasın annelik gerçekten çok zormuş insan anne olmadan anlayamıyor , başından beri riskliydi gebeliğim tam düşük riski geçti dedik sonra erken doğum riski başladı … 😔