Hatice1803 Isparta turizim otubüsü kullanan oldu mu şehir arası bilet kesicez ama hiç binmedim binenler tavsiyede bulunur mu yada tavsiye edeceğiniz başka firma var mı
Mihribancglr Hatice1803 çok iyi otobüs konforu güzel ısparta eğirdir de yaşıyorum sürekli onunla yolculuk yapıyoruz diger firmalara kıyaslandığında