Dilarasaban Hanımlar merhaaba bol süt tüketmem gerekiyor Dr um onerisiyle. Sade sütü çok içemiyorum fazla, bana onerebiliceğiniz sağlıklı sütle yapılan içecekler varmı ? Varsa tariflerinizi paylaşırmisiniz
jasmin001 Dilarasaban canım muzla sütü yapıp içine bal koyabilirsin ayrıca muzu dondurabilirsin. Bide tüm meyveleri dondurup sütle karıştırıp icebilirsin benim içim yandığı için buzlukta dondurup yapıyorum tavsiye ederim çok sağlıklı oluyor
BTSG04 Dilarasaban blendera süt, ceviz, badem, hurma, yulaf ve herhangi bir meyve mesela muz yada çilek koyup çekiyorum isteğe bağlı balda konabilir herşeyi içinde barındırıyor 😊
Fiknet Süte az kakao koyuyorum tadı gayet güzel oluyor diyete de uygun yine meyveyi rondodan geçirerek içebilirsiniz(şekeriniz yoksa)
Selmaolmz Tam yaz meyveleri zamanı çilekli yada muzlu vesaire karıştırıp blenderdan geçirin nefis oluyor soğuk soğuk
zehranurr Dilarasaban nesquik tozunuda kullanabilirsiniz, Mısır gevreği olarakta tüketebilirsiniz. Bende sade içemiyorum bu şekilde tüketmeye çalışıyorum