N_A_Z_L_I_M Veyselim Neden abartı olsun hatta mükemmel 🤩 Şükürler olsun 3. Hamileyim oğluşum olacak teyzesi Allahın izniyle 🤲🤲
Zeynep16100 Neden abartı olsun benimde bir kızım bi oğlum var 3. İstedik rabbim ikiz nasip etti 4 çocuklu anne olucam 15 haftalık oldular bile ikiside erkek 😂 yaşım 23 hatta
Susu41 Benimde 3.kızlar, doğumlarınız normal mi sezeryan mı 3.ye aynı yerden kesilmek korkutuyo beni, yaklaştıkça stres yapıyorum 😔
Elif2912 Veyselim var cannim hayirli olsn bnde ucuncuye hamileyim supriz oldu bizimki bnm ilk kizimda test boyle silik cikmisti
Nurklc38 Veyselim adet geçikmediyse normaldir canım silik çıkması sen yine de bi doktora görün o daha iyi bilir
Klebekelebekmiyav Veyselim şakamısınız siz? Sizi hiç tanımayan birilerine 3. Çocuk abartımı diye sormak niye? abartı dese abartı mı sayanaksızınız? Her zaman kendi hayatınızdan emin olun ve başlatanından böyle ne destek bekleyin ne de dediklerini önemseyin.
Veyselim Klebekelebekmiyav ne alaka ya konuyu nereye taşıyosn fikir alıyorum sadece fikrini söylesen yeter teşekkürler