Diclenur_63 Selam kızlarr nasılsınız neler yapıyorsunuz bu haftalarda bizde ne gelen war ne gidenn 🤰😆😍🤭
Saniss Diclenur_63 merhaba 🤰🏻 Bu sabaha kadar normaldim çatı kemiğim ağrıyordu birde benek kasılıp baskı yapıyordu ama sabah adet sancısı gibi ağrı girmeye başladı kasığıma şiddeti şu anda sabaha göre artmış durumda. Dün de nişana benzer bişey geldi ama tam bilmiyorum 🤷🏻♀️
asellolya Merhaba!! bende bu gün itibariyle 39. haftaya giriş yaptım. nişanım geleli 2 hafta olacak hala parça parça kanlı geliyor. 2 cm açıklıkla geziyorum neredeyse 3 haftadır. dün doktordaydım sancım sıfır. gelen giden yok :( valla nolcaz böyle ya :((