MerveKaya38 benim bebeğimde de 2 hafta gerilim vardı en son gittiğimde birsey vermedi ve bu hafta bir anda 300 gram almıştı o yüzden kendini şanssız hissetme gerek görmediyse gerek yoktur 😘 2500 ustu olsa yetiyor zaten sağlıklı bir bebek için o yüzden çok takılma kilosuna 2500 altinda bebek biraz daha minik oluyor bir de sarılık vs açısından 2500 ustu olsa iyi olur diyorlar rahat ol beslenmene dikkat et yeter 🥰 kaşar, ceviz, badem, hurma, et, muz gibi şeyler yemeye dikkat et