[silindi] Hanımlar 28+4haftamdayım ve karnımın alt tarafında küçük mor çizgiler çıkmaya başladı 😣 sizin nasıl oldu alt tarafta kalır mı yoksa karnımın üstleri de çatlar mı 😣 bio oil kullanıyorum ama bir haftadır başladım önceleri de ara sıra sürerdim ta ki o çizgileri görene kadar bi faydası olur mu azaltmada en azından 😕
Belissima [silindi] 5, 5 aylık hamileyim henüz çatlağım yok. Kremlere pek inancım yok. Su içiyorum bol bol
Kevsersepettttt [silindi] eğer doğal zeytinyağı varsa onu Öner’im daha nemli tutuyor ve çatlamayı yavaşlatıyor
BusraYaman @[silindi] Aynı şekilde benimde öyle oldu kılcal damar gibi duruyordu ve rengide mordu suan 33 hafta olduk ve normal bildigin catlaga donustu yukari dogru cikiyor yani 😣😣
[silindi] BusraYaman hadi ya benim de öyle damar sandım ama çatlak yani başlıyor 😣 yukarı çıkmaz belki diyordum ama 😫 herhangi birşey sürdünüz mü?
BusraYaman @[silindi] Vucudumu zeytin yagiyla nemlendirmeme rağmen çatladı anlıycağın vucut çatlamaya meyilliyse onune hicbirsey gecemiyor malesef 😒💙
[silindi] BusraYaman evet öyle de diyorlar ama gerçekten görüntü çok kötü oluyor ya bi çözümü yok mu bunun☹️
BusraYaman @Duyguynrky Hamile kaldığimdan beri vucudumu nemlendiriyordum zeytinyağıyla ama yine de catlak olustu malesef ondan sonra acikcasi ara ara surmeye basladim aklima geldikce sonunda catladi yani ne gerek var surmeye diyorum 😂😣
BusraYaman @[silindi] Bacaklarım çatlamadı sadece göbekte çatlak var. Gobegimi nemlendirirken tum vucudumu nemlendiriyorum goguslerimi gobegimi kalcalarimi ve bacagimi. Hemsirem oyle soylemisti bende o sekilde yapiyodum ama sadece gobekte catlak olustu malesef.