Aseless hiç öyle bişey sormuyorlar 😂 32haftalığım kaç doktora gittim 29.haftada başka bi doktora gittim kalp atışı için başka kese için başka ikili test için başka çok değiştirdim hiç biri sormadı sorsa da memnun kalmadım der geçerim ne kendimi kasacağım arkadaşta olabilirler kimse kimseye kefil olacak kadar yürekli olduğunu düşünmüyorum