Haticeyaren24 Kızlar şampuan , bebek bezi , deterjan ve pişik kremi olarak tercih ettikleriniz neler ve kullanıpta memnun kaldığınız ürünler hangileri kafamda deli sorular çünkü 🙃
mlkkk Haticeyaren24 şampuan bübchen ve deep fresh aldım pişik kremi sudokrem ve bepanthol deterjan abc bebek deterjanı bez sleepy aldım.
DKaya Haticeyaren24 bebek bezi sleepy bio natural şampuan hipp deterjan green clean. Pişik kremi ilk bebegimdede kullanmadım zeytin yağını ısıtıp soğutup pişik olduğunda sürdüm ve pamuk kullandığım için pişik sorunu çok çok az yaşadık
BegumIscanTunc Haticeyaren24 Mustela şampuan ve diğer ihtiyaçları Prima bezi ve ıslak mendili Uni Baby deterjan ve yumuşatıcı Sudocrem ve mustela pişik kremi ben hep bunları aldım canım
BusraUras Haticeyaren24 Bebek bezi ıslak mendil sleepy natural tercih ettim. Şampuan pişik kremi vucüt losyonu vucüt yağını mustela tercih ettim.
mlkkk Haticeyaren24 evet bu aralar çok talep var fiyat olarak biraz daha makul diye galiba gerçi youtubeda karşılaştırma videosu var bez olarakta güzel kaliteli o yüzden de olabilri 😊
DKaya Hamileanne35 evet 1 numara küçük ama yinede 1 numara 1 paket aldım bir pakette 2 numara alcam.numaralar arası geçiş başlarda çok hızlı oluyor.o yüzden 1 tane küçük paket aldım stok yapmayın elinizde kalır
mlkkk Hamileanne35 canım ben 1numara 1ğaket aldım 42li olandan pişik yapar mı memnun kalır mıyım bilemediğim için denemeli aldım bebeğin kilosuna göre numara seçebilirsin
DKaya Haticeyaren24 bence çok gelir ben en küçük paketinden aldım dediğim gibi numaralar arası geçiş başlarda çok hızlı oluyor. 1 paket 1 1 pakette 2 numara alın küçük paketten yeterli olur
yavrukom Haticeyaren24 bebek bezi sleppy . Şampuan unibaby deterjan durungranul aldım doğumuma dahabvar sadece deterjanı kullandım gayet güzeldi kalıntı fln bırakmadı pişik kremi yerine de zeytinyağı kullanmayı düşünüyorum
Hamileanne35 @mlkkk benim de ilk bebeğim olacak Allah nasip ederse 12 haftalığız daha . İlk zamanlar stok yapmak istiyordum ama elimde kalır pişik olur memnun kalmazsam diye stoktan vazgeçtim 😊
mlkkk Hamileanne35 aynen memnun kalmazsın belki bebek çabuk büyür fazla paket kalır elinizde o yüzden hiç gerek yok bi hastane çantasına koy ak için küçük paket alın şimdi imkan bol memnun kalırsanız büyük alırsınız 😊
Haticeyaren24 Hamileanne35 stok yapmamak en iyisi dediğiniz gibi bende istiyordum stok yapmak ama sonra vazgeçtim