Cilekkz-22 Kızlarrr bugün aynada karnıma bakayım dedim bide ne göreyim çatlamışım 😁😁😁 hala gülüyorum kendime hiç farketmedim ne ara olduysa 😁😁😁😁 şimdi daha fazla yayılmasın diye krem sürmeye başladım 🤭🤭🤭 Merak ediyorum aramızda hiç çatlamayan varmıı 🤔🤔
Gzmm14 Cilekkz-22 Kaçıncı haftadasınız ya bende hiç krem yağ falan kullanmıyorum. Şu ana kadar birşey olmadı ama sanırım bür gün aynı şoku bende yaşayacağım 😅😅
Taze_gebe Cilekkz-22 hiçbişey yok 28-29 hafta arası bi günde oldu liearac ve biooil kullanıyordum ve o zamana kadar soranlara öneriyordum çünkü çatlak morluk yoktu 😂
Medine_25 Cilekkz-22 Bende aynı şekilde olmuştum ne ara çatladı bu dedim 😂 krem kullandığım halde ama bazen kremlerde işe yaramıyor bence çatlamaya meyilli deri çatlıyor arkadaşım aktardan aldığı yağı önerdi onu kullanıyorum en azından kırmızılık geçer de beyaz kalır diye akzer çatlak kreminin ismi🥰
Taze_gebe Cilekkz-22 ne kasığıııı benim göbeğin altı yay gibi yukarı yukarı çizgiler yarıklar bi haller bişeler 😂 şakira kemeri gibi düşün hatta belime dolanıyor arkada sırtımda kavuşacaklar sanırım bi planları var gibi 😂
Cilekkz-22 Gzmm14 başla kız valla ben kafamı duvara vurayım bu zamana kadar neden başlamadım 🙄 neyseki bi parmak boyunda sıkıntı etmedim fazla 😁😁😁
Cilekkz-22 Taze_gebe 😁😁😁😁 hımmm ben sağ kasıkta 1 sol kasıkta 1 parmak boyunda morluk var 😁😁😁 aşıklar demekki bırak kavuşsunlar 😁😁😁 bol bol kremle ıslak dursun karnın ben bundan sonra öyle yapcam
Cilekkz-22 Medine_25 😁😁😁😁😁 bende bundan sonra bol bol sürcem 😁😁😁 dur bi şarkı patlatayım çatlağın mı var kremini süüüür morluğun mu varr kremini süüür 😁😁😁