7 haftalıkken doktor kalp atışı dinletmedi bende bir sorun mu var neden duyulmuyor dedim geç döllenme olabilir mi o yüzden mi duyulmuyor dedim doktor hayır bi sorun yok haftana göre normal dedi ama hep cevremdekilerin 7 haftalıkken duyulmuş korkuyorum sizinde basınıza böyle birşey geldi mi kızlar