Murvetdundar bende tam tersi sezaryenden korkuyorum. Karın kaslarımın hızlı toparlanmasını ve spor yapmayı rahat hareket etmeyi istiyorum. Evet normal doğum d insanı korkutuyor, sancıdan dolayı ama bu zamana kadar çoğu kadın canlı bu şekilde doğurmuş, bende isterim . Kendimi bu şekilde motive ediyorum. Eğer ani bir durum olursa sezeryan olur zaten