Merhaba geç döllenme sonucu
son adete göre 40 haftadayım
ultrasona göre 38 e girdim
bugün nst girdim sancı çıkmadı hiç çatı muayeneside olmadım sol kalçam çok agrıyor suyum nişan vs gelmedi ben ne zaman doguracam ne yapmam gerek kafam karıştı Allah korusun bebeğe birsey olacak diye korkuyorum