hanibazen yani yanlış anlaşılmasın asla göz korkutmak değil amacım, sürekli işin içinde olduğumdan mıdır bilmiyorum ne genele yanaşabiliyorum ne spinale 😂 normalde de korkak bi insanım normal doğurabilmek için amuda kalk deseler kalkarım çok korkuyorum 😂 tabi bebişler nasıl isterse öyle gelecek her türlü doğumun zorluğu var linç falan gelmesin de 😂