Moonlight1 olumsuz düşünmeyin, o tedirginlik hep oluyo. Her ay, bi sonraki ayı bekliyosun heyecanla. Önce kese görünür, sonra kalp atışı için çağrılırsınız 🙏🏻 o mercimek görüntüsü 11.hafta bitmiş, yerini el kol kafa almıştı 🙏🏻 12de ikili tarama, 16da cinsiyet derken, hamileliğin yarısına geldim 🙏🏻 bu aşamaları yazdım ki sonraki haftalarda sizi neler bekliyo bilin 🥰 ben ayda 1 gidiyorum kontrollere. İlaç ve iğnelere de 12-13. Haftaya kadar devam. Kimisi de 16da bitiyo. Tabi kişiye göre değişir 😊🙏🏻