Tunartural Merhaba 27+5 olduk bu gun adet sancim var ara sira oluyor normalmi sizce .rahatsiz gibiyim
akgunbirsen Tunartural yalancı sancı olabilir. Bilgis olanlar yazsın demişsiniz ama herkesin ağrısı aynı sebepten olmaz. Doktorum bana adet sancısı gibi ağrı olursa tehlikeli dedi haberim olsun dedi ama haftam sizin kadar ileri değil. Yalancı sancı olabilir. Gaz sancısı bazen adet sancısı gibi olabilir. O yüzden doktorunuza ya da acile gidin. Kötü bir şey yoktur ama tedbir almak iyidir.
ecemp161013 Tunartural benimde oyle oldu nstye bağladılar sanci çıkmadı tüm batin ultrasona girdim sag bobrekte büyüme cikti
Tunartural akgunbirsen tesekkur ederim bilginizi bolusdugunuz icin doktorumla konustum egzersizi durdurun dedi
Annecibebekler Benim de olmuştu, önce böbrekte protein var dedi, antibiyotik-serum-proluton uyguladılar. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir, Pelvik ağrı olabilir. Geçmeyen ve çok ağrınız varsa acile gidin. Burdan ne desek boş