Esila70 şimdi canım bende adetime 2 gun varken çok silik bi çizgi gördüm adet günümdede erken gebelik testi aldım ve net çıktı ama 5 dakıka sonra adet kanamam başladı normal 6 gun suren adetimi gördüm adet bitiminde evde gebelik testi vardı öylesine yaptım daha net bir çizgi hemen doktora gittim beta baktı ve 28 çıktı hamilesiniz dedi adet oldugumu söyledim olabılır 9 ay adet gören var dedi , daha sonra betam 2 kat arttı sureklı o sırada çok şiddetli bir enfeksiyon geçirdim beta 128 den 49 a düştü , doktor kimyasal gebelik dedi , ama enfeksiyondanmı oldu gercekten tutunamadımı bilmiyorum .