Deryasarigul25 37+6 haftalik hamileyim işte 38 haftalik diyebiliriz ama bugün öyle yorgunum öyle halsizim ki sabahtan beri gözümü açamıyorum sürekli uykudayim acaba bu doğum belirtisimidir???
yldzcskn_43 Deryasarigul25 Aynıyız bende bugün 37+6 yım hiç uyuyamıyorum senin aksine. Kasiklarimda çok fazla ağrı var sağımdan soluma bile donemiyorum