Zehratuzlu18 Arkadaşlar baby Turco yeni doğan aldım ama annem çok küçük diyor 1 numara ile aynı mı yeni doğan bezi bide 2 numaralı bez mi almalıyım ilk bebeğim nasıl olacak bilmiyorum yardım edin lütfen
Omerhatice Zehratuzlu18 1 numara genelde prematüre için iyi oluyor canim ben oğlumda direk 2 yle basladim daha 1 aylık olmadan 3 e geçmiştik nasipse bundada 2 ile baslicam canim ☺🤗
mlkkk Zehratuzlu18 her markanın farklı kiminde 1numara 2-5kiloya göre kiminde prematüre olarak geçiyor kilo aralığına bakarak alın bence
Buket1906 Zehratuzlu18 ben dün aldım prima 2-5 kiloya kadar açtım ama çok küçük annem de diyo ki bu bile büyük gelir biz sanıyoruz ki küçük gelecek 1 numara yazıyor üstünde inşallah olur 2 paket aldım 140 tane var içinde
Merinosunannesii Zehratuzlu18 ben molfix 1 ile Basladım kızıma büyük bile geldi 3310 doğdu 1 aylık olduk 3800 filan hala boş gibi sleepy markasına geçtim kalıbı kücük diyorlar diye 2 ile basladım tam oldu molfixten daha rahat poposunu daha güzel sarıyor böyle incecik rahat