Son yapilan tahlilde b12 d vitamini ve proteinim biraz düşük cikmisti. Cok halsiz dusuyordum bisey yapmadigim halde. B12 ignesi vuruluyorum aslinda biraz iyi gelmisti. Ama 2 gundur yine halsizim basimi kaldiramiyorum nedense. Sıcaktan mi vitaminlerden mi bilmiyorum. Ayni durumu yasayan var mi