Sevgiylm34 Sabah yorum yaptım bu sekil bi posta. 29 haftaligim ayni sikayetim var. 1 haftadir kivraniyordum. Doktorum her kontrolu yapti gebelikle hicbi alakasi yok dedi sonra genel cerraha yolladi. Orada da her turlu seye bakildi bisey cikmadi. Enfeksyon olabilir dendi ama o da cıkmadi. Hala cok agri cekiyorum, bicak gibi agri saplaniyo hareket ettikce. Yerimden kalkmaya korkuyorum. Eklem agrilari, fiziksel, kemik yapisiyla alakali agrin var dedi doktor. Magnezyum, kalsiyum falan verdi kullaniyorum. Eger gecmezse fizik tedaviye baslancak. Bi doktora gorunun muhakkak. Cok gecmis olsun.