Mami böyle okudukça bana çok moral oluyor yanlış anlamayın durumunuz için çok çok geçmiş olsun bende 17haftada serklaj oldum şuan 20hafta 1günlük olduk bende yatıyorum sürekli iyi şeyler duymak içimi rahatlatıyor sanki erken doğum olcak gibi zamanını dolduramıycak gibi geliyor kaybetme korkusu erken doğum korkusu küvez korkusu herşey geliyor aklıma rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah