Ay-12 Deterjan için bir başlık açıp sormuştum daha önce. Yine de karar verememiştim tam. Carrefoura gittiğimde green marka deterjan ve yumuşatıcıları indirimde görünce onu almaya karar verdim. Henüz kullanma fırsatım olmadı. Şampuan mustela almayı düşünüyorum. Pişik kremi de sudocrem tabsiye etti bir arkadaşım onu alacağım.