2 gün önce doktora gittim bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim
Daha önce Gulsen4224 tahminde bulunmuştu erkek demişti çok inandım kendisine ama kızım olucakmis
Asla cinsiyet ayrımi yapmıyorum aksine ben ilk kızım olsun istiyordum zaten Allah gonlume göre verdi😊 sadece eşim hayal kırıklığına uğradı oda çok inanmıştı Gülşen hanıma
Nasip kızlar rabbim sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün hayırlı evlat versin cümlemize 🤲