Babymomy 15_03_2015 28+2 yiz. 1300 dedi doktor. Ama net kilo olmaz asagı yukarı dedi tahmini söylğuorlatmıs onlarda
Cennet-polat 15_03_2015 maşallah bizim 26.hafatada 870grm di iki haftada böyle oluyormu ondenmi gidiyorsunuz siz
Aylinsemih Zhra_cil hey maşallah neler yediniz bende 28+1 olduk 1400 olmuşuz benim arkeon doğma riski var şimdiden kilosunu arttırmam lazim
Zhra_cil Cennet-polat Doktorum önden gidiyor flaan demedi cok iyi kilosu dedi bende önden gidio sandım 🙈😂
Zhra_cil teachervera Doktorum kilosu cok iyi dedi bende sasırdım ☺️ayrıyeten bişe yemiyorum normal hamile olmadan önce ne yıyorsam onları yiyorum 😂
Zhra_cil Aylinsemih Yogurt ye bol bol . Sütün bebeğe fazla bi faydası yokmus ayrıyeten bize de şişkinlik verirmiş doktorum özellikle yaş badem ve yogurt cok tüket dedi🙈
Cennet-polat Zhra_cil ya ben 26haftayken baktığında 870di haftasında ilerliyor dedi 27haftayiz şimdi acaba hizlimi alicaklar artık ondan dedim haftasıyla birmi acaba ölçüm yaprken onlrda boy kiloya göre şu hafta iyi faln diyor bizimki genelde