AlyaEkmen_ bursa gemlik te yaşıyorum atakent hastanesine gidiyorum Yalçın balkancı var memnunum doktordan doğum ücreti 2500 dedi sezeryan ise 3500 ama bizim bütçemiz yetmediği için şehir hastanesinde iyi bir kadın doğum doktoru buldm Oraya da gitcem bakacam