Kızım 1 yaşında ona park beşik almıştım rahat olsun diye kiradayiz yerim yok, 2. Bebeme hamileyim ne yapacağım tekrar beşik alsam sonra ikisini ne yapacağım? (Kızım hala beşikte yatıyor ortasını çıkardım.) kara kara düşünüyorum bana fikir verecek olan var mı acaba sizler ne yapardınız