1 aylık taze anneyım catı muanesı normal doguma uygundu bebekde baş aşşa donmustu halıyle norml dogum yaptm cok pısmanım cokzordu pskolojim bozuldu sndıkı aklım olsa dırek aezeryan derdm ama herkesın bunyesı farklı kendınıze guvenıosanız gırın norml doguma bebegıme oksıjen gıtmedı bebekde tehlıkeye gırıyor bır aydır hala ıcıme buyuyor vıjdan azabı cekıom allahdan yavruma bısey olmadı