Hanımlar şuan 19+2 haftalık hamileyim ama beslenme konusunda yetersiz hissediyorum kendimi. Bebeğime doğru gıdalarla, vitaminlerle destek olmak istiyorum ama basarisizim birde reflum var siz neler yiyorsunuz günlük olarak neler yapiyorsunuz birbirimize yardimci olalim 🤗