Merhaba bayanlar 25 haftalık gebeyim prilam kullanıyordum bunca zaman gece 1 tane alıyordum deneme amaçlı gece içmedim ama bende durumlar aynı ne yesem kusuyorum iştah yok , benim gibi olan var mı , ilacı birdaha asla bırakmam onunla en azından rahatım