Bugün kontrol e gittim dün nişanım gelmişti ama ağrım yok doktor bugün rahmimin baya yumuşadığını ½ gün içerisinde doğumun olacağını söyledi lütfen dua edin rabbim hepimize hayırlısıyla kucağımıza almayı kolay doğumlar nasip etsin dualarınızı bekliyorum