Rusev eray hoca çok tatlı ve iyi biri çok sakin bi doktor. Ama çok yoğun ben ilk ona gidiyordum devlet hastanesinde böyle bi yoğunluk yoktur yani çok talep var eray hocaya. Bide acil bişey olduğunda hemen randevu alamıyosun çok dolu en yakın ramdevu bilmem kaç gün diyor. Direk kendisine ulaşmıyorsun asistanına ulaşıyorsun oda çok çok ilgilenmiyo açıkçası. Ama eray hocayı sorarsan çok tatlı❤️🌸 naif sakin pozitif