Canım korkmanı gerektiren bişey yok kesinlikle ben devlete gittim hamilelik boyunca son haftalarımda sordum doktora çatı muayenesi yapıyomusunuz diye yok doğum başlayınca bakıyoz dedi. Ki öylede oldu. Ayrıca çatı muayenesi 10 saniyelik bi kontrol sinek ısırığı gibi bişey yani 🤗 Rabbim kolay doğumlar versin inşallah