Merhaba hanımlar. 6 hafta 3 günlük gebeyim. Bugün kalp atışı için hastaneye gittim. Ultrason ile baktı fakat “bebek var ama kalp atışını göremiyorum” dedi. Vajinal ultrason ile baktı ve sonra “ tamam bebek canlı kalp atışını görüyorum” dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu. Kendimi çok stresli ve üzgün hissediyorum 😔