Egeve2zler Kızlar kardeşimin düğünü var Haziranda elbise seçemiyorum. Sizin tercih ettiğiniz abiye modelleri varsa foto alalım fikir olur 🙈
Gull_94 Egeve2zler model bılemem ama bende doguma denk gelırse dıe bakıyodum asos ta cok var hamıleler ıcın bıde sheın da eger ınternetten dusunuyosanız olablır genelde oldugu gıbı gelıyo urunler
Demojna Egeve2zler şöyle bişey almıştım, [url=https://www.hizliresim.com/1tifpz7][img]https://i.hizliresim.com/1tifpz7.jpeg[/img][/url] Haziran’da başka bir düğünde de giyerim diye büyük de almıştım, hazirandaki düğün iptal oldu 😂
Egeve2zler Demojna Siz zayıfsınız bana böyle modeller olmuyor göğüs altından bollaşsın istiyorum ama öylede daha kilolu duruyorum 😀