Eminemus Merhaba 20+4 ilk bebeğim oğlum olacak :) değişiklik olmazsa. İsim önerisinde bulunabilir misiniz TÜRK kökenli olursa sevirinim. Eşim türk kökenli istiyor. Aklında alparslan var sizce nasıl?
Nlfrylmz Eminemus Alp aslan olsa yine herkes birleşik söyleme gereği duyucak en güzeli birleşik olması. Oğlumuz olsaydı Göktuğ ya da Göktürk koyucaktik. Fikir olsun.