Iamghs bende bugün üroloji doktoruna yönlendirildim böbrek genişlemesi yüzünden . 21. Haftamdayım sancıyla hastanelik oldum. Doktor sağ böbreğimde genişleme olduğu için kesinlikle o tarafa yatmamam gerektiğini , 3 lt su içmem gerektiğini söyledi. Eğer çok sancı yaparsa parol içebilirsin dedi. Bir de bel kısmına sıcak su torbası koyabilirsin dedi. Rabbim hepimize şifalar versin inşallah