oykumm_1233 bende içiyorum azalttım ama bazen cok strese gırıp yıne içiyorum cok tıskınmıstım ilk zamanlar şuan canım istiyor bırakmak en iyisi ama en azından eskısı gıbı ıcme dedı doktorum ben bı paket rahat içiyordum 5 6 tane sınırlı bıraktım ama ıkı gündür moralım aşırı bozuk yine yuklendım gıdaya yogunluk vermek lazımmıs muz cevız süt kefir yumurta yoğurt 😔