Mevlde2103 Merhaba Çam sakura şehir hastanesinde yakın zamanda normal Doğum yapan veya yapıcak olan var mı
yavrukom Mevlde2103 orada takipliyim daha doğumuma var üstte kalsın diye yazıyorum tecrübesi olanlar yazar umarım
yavrukom Mevlde2103 30 haftamdayim ama doğumu orada düşünmüyorum ilk zamanlar çok memnundum fakat son zamanlarda asistan doktorlar bakıyor doğumhane desen aşırı kalabalık o stresi çekmek istemiyorum
Cigdemkinali21 yavrukom bende 30 haftaligim basindan beri oraya gidiyorum. Gecen acile gittim stajerler bakti doktor goremedim.
Mevlde2103 37+6 günlüğüm bende çok istemiyorum ama özel hastahaneler fiyat olarak çok artmış o yüzden alternatif orası var bende geçen acile gittim rahatsız olduğum için muayene olmadan geri geldim