Elifnurrr Merhabalar 🙋🏻♀️ 27 hafta 6 günlük olduk 28 yani. İki gündür her zaman hissettiğimden çok az hissediyorum bebeğimin hareketlerini. Sizde böyle bir durum oldu mu 😕 yorulmadım da
Zuzuu Elifnurrr bende 27.haftamdayım 28 e gireceğiz yarınn aynı şeyler bende de oluyor bazen doğru düzgün hissetmiyorum bir gübü diğer gününü tutmuyor bugün çok hareketliyse öbür gün hiç hareket etmiyor tek tük bende çok takmamaya çalışıyorum
Elifnurrr Elif1147 internette okudum yazmışlar hep bu haftada durgunluk olmuş herkeste ama insan tedirgin oluyor. Doktorum 30. Haftada saymaya başlıcaz ondan önce günde bir tekme hissetsen yeterli demişti çok önce
Elif1147 Elifnurrr ciddi mi doktora gitmeyi düşünüyodum🤦🏻♀️ Ama iyi olsunlarda sağ sağlim kucağımıza alalım🙏🏻🙏🏻
Zencefil26 Elif1147 merak etmeyin çok az da olsa hissetseniz panik yapmayın kendimden biliyorum bebeğim iki gün az hareket etti diye ağladım strese girdim onunda üzdüm. Sonra acile gittim keyfi yerindeydi çok şükür 😍
Elifnurrr Elif1147 evet 25. Haftada sordum öyle söylemişti. Hatta akşam hissedersin uzanınca dinlenirken demişti. Çok şükür sanki normale dönüyor hareketleri
Elifnurrr Zuzuu bir de hep harekete alışınca tedirgin oluyoruz da tedbiri de elden bırakmamak lazım normale dönmese bugün doktora gidecektim