Seymanur_22 6 haftalık hamileyim troitlerim yüksek çikmis doktor levotiron kullanmamı söyledi kullananlar var mı ben bi kaç araştırma yaptım gebelikte kullanılmaz diye okumuştum
guzelce Seymanur_22 hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 37.haftamdayım o çok önemli doktorunuz verdiyse kullanın.
Seyma91 Seymanur_22 benim de 19. Haftamda tsh düşük t3 değerim yüksek çıktı. Thyramazol verdi endokrin doktorum. Hamilelikte kullanılmaz şeklimde yorumlar oldukça fazla. 2 günde 1 ve yarım doz şeklimde alıyorum. Bebeğe geçmeyecek bir miktar olduğunu söyledi. Kendi doktorumun da haberi var
Vmelike Seymanur_22 hamile kalmadan önce kullanıyordum bir kutu kullandım sadece çok şükür düzeldi düşmüştü benimde çok yüksekti
Havva Seymanur_22 gebelikte nasıl kullanılmaz özellikle gebelikte yüksek çıktığında kullanılıyor. Kullanmazsanız kötü asıl bebeğin gelişimi ve beyin gelişimini çok etkiliyor. Benim bu hamileliğim de çok yükseldi 175lik kullanıyorum
Gizmo90 Gebelik için çok önemli bir hormon bebekte zeka geriliği yapmakta dahiliye ve kadın doğumcu kesinlikle bıraktırmıyor aksine sürekli kontrolde olacaksın diyor
Havva Nesli23 3den 3.69a çıktı 125lik yaptılar ama 4.79a çıktı 175 kullanmaya başladım. Daha bir hafta oldu başlayalı bir ay sonraya kontrol verdi düşecek kesin dedi. Düşer diye düşünüyorum geçen hamileliğimde de aynısı olmuştu
guzelce Seymanur_22 hafta içi 25 mg - hafta sonu 50 mg kullanıyorum. Her ay takibim yapılıyor siz kaç mg kullanıyorsunuz
Bebek4545 Kızlar bu hastalıkla ilgili belirtileriniz var mı guatr özellikle boynumda bir ağrı var da boğazımda daha doğrusu
Cimen_1409 Seymanur_22 bende de var canım kulanıyorum benim az çıktı 25lık kulanıyorum haftaya randevum var ona göre dozu yükseltecek