Aslhn12 papatyasever34 sonuçların çıkmış ama internetten alınmıyor diye biliyorum , tekrar randevu alıp sonuçlarını Alman gerekiyor o zaman doktorun sana açıklayacaktır sonuçlarını. Bende de böyle oldu ama sonuç yoktu gidip kendim aldım.