Herkese merhaba 11haftalik şuan bebeğim tiroid çıktı endokrinoloji ye yönlendirildim ve ilaç başlandı aynı zamanda endokrinoloji doktoru folik asitimi değiştirdi içinde iyot olan folat markasını verdi ve vitamin verdi vitaminde ocean mummy ama bı arkadasim 3.5 aydan sonra kullanıyor dedi doktor kontrolüne de daha Bir hafta var sizce bunları kullanmayan başlamalı mıyım ne yapmalıyım