ElifNbglsahin Merhaba hanımlar 6-7 haftalık ultrasondan yada kese yapısından cinsiyet tahmini yapanlar var mı acaba anlayan ?
Umayyy ElifNbglsahin tahminlerin dogru olacagini sanmiyorum. 12.haftamda doktor bile anca tahmini soyledi kesin degil dedi.6-7 haftada cinsiyet olmamis oluyor diye biliyorum
Nur-98 ElifNbglsahin bende şöyle bişey duymuştum göbek deliğin yukarı bakıyorsa erkek aşağı bakıyorsa kız diye bi söylenti varmış
dilaraonat ElifNbglsahin aklıma şey geldi kese yuvarlak olursa kız sivri olursa erkek dıyolar ama sadece bu bilgim var 😂
toprakkumsal ElifNbglsahin benimde haftaya kontrolüm var 13+0 sıfırım inşallah gösterir ise söyleyecek doktorum sizinkini de çok merak ettim bana da söyler misiniz
ElifNbglsahin Umayyy ramzi teorisinden anlayanlar vardı bu haftalarda bakıyorlardı bebeğin konuma göre vs o yüzden yazdım.
Umayyy ElifNbglsahin anladim yinede tahminlere bel baglamak pek saglikli degil bende meraktan catliyorum 16.haftayi bekliyorum kontrol icin 😊
dilaraonat ElifNbglsahin bende aynıyım benım de haftaya doktor tahmın eder yınede ama edemezse bende atıcam merak ederim yaz bana cinsiyet söylerse 😊
ElifNbglsahin dilaraonat TM cnm sende söyle inşallah doktor söyler bir tahmin söylemezse eğer bu postun altında buluşalım muhakkak :)
ElifNbglsahin dilaraonat bnmki biraz fasulye şeklinde 😅 bir tane kızım var onun ultrason görüntülerine baktım yuvarlak onun ki :) bir tane kızım olduğu için birde oğlum olsun istiyorum ama her şeyden önemlisi hayırlısı tabiki
ElifNbglsahin toprakkumsal olur burdan yazarım eğer haftaya doktor tahmin ederse :) sizde söyleyin muhakkak haftaya 12+0 oluyorum