RH38 bende sezeryan doğum yapmıştım ayaklarımın uyuşukluğunun geçtiğini hissettikten sonra yardımla pijamalarımı giyip yürümeye başladım ayaklarım uyusuk vaziyette korkmayın agrılar anestezi etkisi geçtikten 2-3 saat sonra geliyor ona da ilaç veriyorlar hemen rahat ediyorsunuz ne kadar bol yürürseniz gazını çıkartmak o kadar rahat oluyor siz ne kadar güçlü olursanız bebeğe de o kadar çok güç veriyorsunuz İnanın ki 🌺🌺