Butterflyy1 Kızlar merhaba 7 haftalik hamileyim folik asit hapi doktor kendi mi yazıyor yoksa sağlık ocağından mi alıyoruz bide geç mi kaldim acaba kullanmak icin
bastille Butterflyy1 doktor direk yazar zaten sigortada folbiol veriyorlar kafadan ama özelde doktorlar folik asit oranı yüksek bu ilacın diyerek farklı bir ilaç veriyor bana özeldeki folidays vermişti ama onu sigorta karşılamıyor
milena11 Butterflyy1 hemen başla canım normalde gebelikten 3 ay önce başlatıyor planlı gebeliklerde doktor. Ama mağlesef çoğumuz hamilelik haberini alınca başladık🙈 Kendinde alabilirsin reçetesiz satılıyor doktor randevusu a hemen gitmeyeceksen
Elcnbykckr Butterflyy1 folidoce kullanıyorum eczaneden aldım doktoruma mesajla gönderdim içebilirsin dedi onu kullanıyorum ücretli bi folik asit 44tl ye aldım sanırım en son
Asyaayaz1 Ben gebeliğimi öğrendiğim zaman doktorum vermişti 5 haftalıktım 13 haftada bıraktırmıştı geç kalmadınız tabiki besinlerden vitamin almışsınızdır şimdi bile başlayabilirsiniz
Selen37 5 haftalıkken başladım vinalac marka yazmıştı doktorum 75 TL ydi. Sonra doktor değiştirdim o da folbiol yazdı şimdi onu kullanıyorum 3.aya gireceğim
Butterflyy1 Selen37 ben simdi tanıdık bi eczaneye ulastim banada vinalac önerdi bulantılarinada iyi gelir dedi sizede iyi gelmismiydi bulanti konusunda
Aysenturnaaa Butterflyy1 65 TL ama üç ay boyunca bir daha ilaç almıyorsunuz içerisinde baya var benim yarimsisem kaldı yakın olsanız verirdim size ☺️