Deniz95 bende bugun gıttım canım 34+2 yım basta kalp atısları yok dedı baya bir afalladım, sonra nst ıstedı sancılarım cıktı dıkkat et ne zaman hareketsizlik hissedersen gel nst cektır kalp atısını duy dedı benımde kafam cok kotu ne olacak bilmiyorum cıkolata tatlı dıyorlar hemsıre ler gunluk tuket dıye